Wikia

Profile Edit

  • Inazuma Eleven Strikers "Zijn verdediging is echt een muur. Maar hij is een lafaard en een veelvraat."

verschijning Edit

Hij is groot, en heeft de huid net als de rest van Little Gigant getint.

Persoonlijkheid Edit

Hij heeft een serieuze houding, normaal tijdens wedstrijden. Hij zorgt voor zijn team, Little Gigant. Hij ziet er meer vertrouwen dan Kabeyama Heigorou.

Plot Edit

Hij wordt voor het eerst gezien, samen met de leden van Little Gigant toen kwamen ze bij Rococo om te zeggen wat er gebeurd met de Cotarl gebied: dat het wordt aangevallen door Team Garshield. Hij wordt gezien te helpen een aantal mensen samen met zijn teamleden op het gebied van de Cotarl toen het werd attacked.He wordt opnieuw gezien de wedstrijd van Inazuma Japan en Little Gigant, gebruikt hij Ground Quake om te proberen en te blokkeren Tenkuu Otoshi door Hiroto maar nalaat, maar het heeft het verminderen van de kracht van de shoot en die Kaïn Saitobe staat om de shoot met God Hand X Remastered.Though uiteindelijk blokkeren gemaakt, Little Gigant verloor de wedstrijd, maar toen ze luisterde naar de woorden van hun coach , waar ze gestimuleerd om hun best de volgende keer proberen.

Around Wikia's network

Random Wiki