Wikia

Jouw hulp is hier nodig!
CharacterIssue
Dit artikel vereist enige opruiming of verbetering.
Je bent van harte welkom om te helpen door deze pagina te bewerken.

Volg de gids van personage pagina's, waarbij je extra veel moet letten op de informatie sjabloon en de afbeeldingen die zijn gebruikt in het artikel.
Thor Stoutberg
Thor Stoutberg
Jap naam Hijikata Raiden
Dub naam Thor Stoutberg
Data

Geslacht

Male Icon

Positie

DFicon Verdediger

Nummer

12

Element

Wind Icon

Team

Inazuma Japan
Inazuma Japan A
Rode Team

Seiyuu

Sakurazuka Yakkun
Debuut
Game Inazuma Eleven 2
Anime Aflevering 048
Manga Onbekend

Thor Stoutberg is een personage die in seizoen 2 voor het eerst verschijnt. In seizoen 3 wordt hij een speler van Inazuma Japan.

Informatie

Thor

Thor met kinderen

Hij komt als eerst voor als zijn broertjes voetbal spelen en Mark en Jude gaan kijken een van de jongens schiet de bal per ongeluk naar hun toe. Mark vangt hem op en begint er mee hoog te houden. Dat maakt de jongen aan het huilen waardoor de anderen moeten huilen. Mark kijkt geschokt want hij had het niet zo bedoeld. Dan stormt een boze Thor naar hun toe en vraagt wie ze aan het huilen heeft gemaakt. Een van de jongens zegt dat Mark de bal van ze had afgepakt. Mark biedt zijn excuses aan en zegt dat hij het niet zo bedoeld heeft. Hij zegt dat hij van Raimon is. Thor begint te lachen en zegt dus jullie zijn het team dat achter de aliens aanzit. Hij stelt zich voor aan Mark en schiet de bal heel hard in de lucht. Jude zegt dat het goed is maar dat hij meer wil zien. Dan gebruikt Thor Super Sumo Stomp. Jude weet deze net te ontwijken en is onder de indruk. Mark vraagt of hij bij ze in het team wil maar Thor zegt dat hij dat niet kan omdat, hij voor zijn broertje moet zorgen. Later komen Mark en de rest er achter dat Detective Gregory Smith aan hem had gevraagd of hij op Axel wilde letten. Omdat zijn zusje werd gegjizeld door de Aliens. Hij heeft Axel ook geholpen met Vuurbal Storm. Nadat Raimon de Aliens heeft verslagen wordt Thor uitgenodigd voor Inazuma Japan. Hij haalde ook de selectie samen met Shawn ontwikkelde hij een techniek Thunder Beast. Ook wordt hij kampioen met Inazuma Japan.

Hissatsu

Alleen Anime

Inazuma Eleven 2

Inazuma Eleven 3

Inazuma Eleven GO

Around Wikia's network

Random Wiki