Wikia

Urabe Rika
Rika Urabe!
Jap naam 浦部 リカ
Dub naam Suzette (Sue) Hartland
Data

Geslacht

Vrouw Icon

Positie

FWicon Aanvaller

MFicon Middenvelder

Nummer

10

7 (Raimon) 728 (Inazuma Japan)

Element

Wood Icon

Team

CCC Glamour Girls

Raimon
Girls Selection Team

Raimon B

Seiyuu

Fujiko Takimoto

Shanna Chatterjee

Debuut
Game Inazuma Eleven 2: Kyoui no Shinryakusha
Anime Aflevering 040
Manga Onbekend

Urabe Rika (浦部 リカ, dub: Suzette 'Sue' Hartland) is de aanvoerder van de CCC Glamour Girls en het vierde nieuwe lid dat zich bij het Inazuma Busje voegt tijdens de Alius arc, door haar liefde voor Erik Eagle.

Profiel

Inazuma Eleven 2

  • ´Een Glamour Girls spits wiens vermogen ongeëvenaard is

Uiterlijk

Sue heeft iets langer dan- schouder lengte blauw haar, een donkere huid en grijs/violet kleurige ogen. Als ze een voetbal outfit draagt, maakt ze een knoop aan de zijkant van haar shirt, halverwege haar buik. Als ze een trainingspak draagt, knoopt ze het vest ervan vast rond haar middel, en draagt ze een wit shirt.

Plot

Seizoen 2

Rika and ichinose

Sue en Erik (eenzijdige liefde)

Ze maakt haar debuut toen Raimon op zoek was naar de ondergrondse basis in het pretpark waar ze woont, samen met haar moeder. Ze hebben hier een winkel waar ze Okonomiyaki verkopen. Tijdens de zoektocht verdwaalt Erik, en Sue stelt hem voor om hem de weg te wijzen. In plaats van dat te doen, leidt ze Erik naar de winkel van haar en haar moeder, en geeft hem hier haar speciale 'Lovey-Dovey Dish', dit is gewoon een simpel portie Okonomiyaki die ze zelf gemaakt heeft. Vanaf dat moment claimt Sue dat Erik haar man is en dat ze van plan is haar eigen Okonomiyaki winkel te beginnen, en samen met Erik een leuke familie te stichten. Ze is duidelijk erg verliefd op Erik, en ze noemt hem de meeste tijd 'Lieverd'.

In de volgende aflevering laat ze Raimon ook de basis zien van de aliens, die de Glamour Girls nu overgenomen heeft, aangezien de aliens het niet meer gebruiken. Raimon bereidt zich hier voor op hun wedstrijd tegen Epsilon, alhoewel ze eerst geen idee hebben dat het eigendom is van Alius Academy. Ze verschijnt opnieuw om te helpen met het verslaan van Alius, en ze voegt zich ook bij het Inazuma Busje om samen met Erik te kunnen zijn en ook mee te helpen Alius te verslaan. Ze wordt vriendinnen met Victoria Vanguard en creëert Vlinder Trance met haar, hoewel ze dit eerst met Erik wilt doen.

Na dit seizoen gaat ze terug naar haar woonplaats, net als de anderen.

Seizoen 3

Tijdens het FFI seizoen besluit Sue om bij Tori te blijven, aangezien Raimon erg ver weg is van haar woonplaats, Osaka, en het een probleem zal zijn om constant heen en weer te reizen om wedstrijden bij te kunnen wonen. Terwijl ze blijft, klaagt Tori over het weinige slapen wat ze doet, aangezien Sue constant grapjes blijft maken, en Tori niet mag slapen voordat ze gelachen heeft. Zij en Tori kijken normaalgesproken naar de trainingen van Inazuma Japan en moedigen ze aan tijdens de finales van de voorrondes van Azië, die tegen Fire Dragon gespeeld wordt.
Rika

Sue als gevangene van Messengers of the Sky.

Sue en Tori verschijnen weer in Aflevering 107, waar ze proberen Inazuma Japan te verrassen met hun aankomst aangezien ze beiden Inazuma Japan tenue's dragen. Terwijl ze aan het winkelen zijn ontmoeten ze twee mannen met kappen op, die haar twee armbanden geven die ze later niet meer af kan doen.

Het blijkt ook dat ze iets weet van Erik's conditie. Veel IE fans denken dat ze liegt over dit wat eigenlijk niet zo blijkt te zijn. De volgende aflevering bekijkt ze Inazuma Japan in een oefenwedstrijd, met Orpheus' Paolo Bianchi, Unicorn's Mark Kruger en Dylan Keith, Knights of Queen's Edgar Valtinas en The Empire's Tiago Torres. Camelia vraagt of ze niet mee wilt spelen en Sue antwoord: “Wie zou er willen spelen als je een leger van hotties kunt zien?”

Later wordt ze gekidnappt door Cress Heavens omdat ze de sleutel naar de legende (engelen versie) draagt, maar ze word gered door Mark, Tori en de rest van het Rode Team. Na dit blijft ze bij Inazuma Japan samen met Tori, en moedigt ze hen aan in de wedstrijd tegen Inazuma Japan. Ze is gezien in de afstudeer wedstrijd, en speelde mee in het witte team, samen met Tori, Erik en de andere nieuwe Raimon leden.

Hissatsu

Inazuma Eleven 2

Inazuma Eleven 3

Inazuma Eleven GO

Weetjes

  • Toen ze haar debuut maakte luisterde ze naar Maji de Kansha! op haar telefoon
  • Ze is smoor verliefd op Erik, maar ze is ook snel geïnteresseerd in andere jongens, zoals Edgar Valtinas
  • Haar Nederlandse stem is ingesproken door Shanna Chatterjee
  • Ze heeft het hoogste Inazuma japan nummer namelijk 728
  • Ook spelt dat nummer ´Naniwa´ in het Japans, wat logisch is omdat ze uit Osaka komt
  • Sue noemt haar zelf ´De koningin van het veld´ en sinds ze dit heeft gezegd is het ook echt haar bijnaam geworden
  • 'Rika' is Japans voor parfum en haar Hisattsu heet 'Schot vol rozen'

Around Wikia's network

Random Wiki