Wikia

Jouw hulp is hier nodig!
CharacterIssue
Dit artikel vereist enige opruiming of verbetering.
Je bent van harte welkom om te helpen door deze pagina te bewerken.

Volg de gids van personage pagina's, waarbij je extra veel moet letten op de informatie sjabloon en de afbeeldingen die zijn gebruikt in het artikel.
Kudou Michiya
Kudou season 4
Jap naam 久遠道也
Dub naam Percival Travis
Data

Geslacht

Male Icon

Positie

Geen

Nummer

Geen

Element

Geen

Team

Sakurazaki (coach, voormalig)

Inazuma Japan (coach) Raimon (GO) (coach, voormalig)

Seiyuu

Touchi Hiroki
Debuut
Game Inazuma Eleven 3: Sekai e no Chousen!!
Anime Aflevering 068

Aflvering 001 (GO)

Manga Onbekend

Kudou Michiya (久远 道 也) (dub: Percival "Percy" Travis) is de coach van Inazuma Japan en de Raimon team in Inazuma Eleven GO tot het einde van Aflevering 6 van de Inazuma Eleven GO anime.

Uiterlijk

He draagt ​​meestal een donker-turquoise jas met een grijs shirt eronder en een zwarte broek. Zijn haar (ook snor) is donker violet en zijn pony bedekt zijn linkeroog. In Inazuma Eleven GO, heeft hij een snor en zijn huid is donkerder.

Persoonlijkheid

Hij is meestal strikt en streng als het gaat om coachen, maar hij zorgt ook voor Fuyuka en het team, niet willend dat ze eindigen als Sakurazai Junior High. Hij glimlacht zelden, maar als het verhaal vordert, begint hij vaker glimlachen en fleurt op, niet meer zo afstandelijk en samengesteld als hij vroeger was. Hij lijkt het leuk te vinden om zij team bevelen te geven, maar ze niet uit te leggen, omdat hij weet dat zij het wel kunnen begrijpen en er zelf ook wel achter kunnen komen.

Plot

Seizoen 3

Kudou Michiya is de coach van Inazuma Japan. Hij is niet de biologische vader van Fuyuka Ono, maar houdt en verzorgt haar sinds haar ouders dood. In aflevering 70 beseft Inazuma Japan plotseling de strikte aard van hem nadat ze zijn meningen hadden gehoord. De volgende training Fudou pakt heftig Kazemaru en steelt de bal van hem. Ondanks de reactie van iedereen, Kudou geeft hem een ​​goede opmerking. In de derde dag van de praktijk, Haruna en Megane sloop in de Junior High Voetbal Vereniging hoofdkantoor voor meer informatie over Kudou, waar ze een kans krijgen. Daar ze zich realiseerden dat Coach Kudou werd gekletst om de "Vervloekt Coach."De volgende dag, Kudou plotseling voorkomen dat ze beoefenen, en zal in het kamp hal verblijven zonder uitstappen. Echter, zijn opleiding geleid Inazuma Japan om het wereldkampioenschap.Het wordt geopenbaard in aflevering 98, die na zijn carrière van het onderwijs voetbal werd opgeschort, was hij een lagere school leraar.Kudou eindelijk glimlachen. Door middel van deze gebeurtenissen, Kudou belandt vaststelling Fuyuppe na de acciddent over haar ouders en eindigt op steeds haar pleegvader. Hij belandt coaching Inazuma Japan door de rest van de wereld reeks, over verschillende veldslagen tot het einde.

Plot (GO)

Kudou blijft de coach voor Raimon. Echter, wanneer de score orde (3-0, Raimon's verlies) van het oefenwedstrijd tussen Raimon en Eito werd getrotseerd (3-1), werd hij gedwongen om uit zijn functie van coach ontslag nemen door de huidige voorzitter van Raimon. Hij riep Megane Kakeru na zijn ontslag te hacken in de vijfde Sector website en zet de gegevens van Endou Mamoru erop om hem de nieuwe trainer van de Raimon voetbalclub. Wordt hij wedergeboren in aflevering 18 waarbij het feit is hij een van de leden Resistance's.

Around Wikia's network

Random Wiki