Wikia

Occult
Occult-Chu
Team Data
JP naam 尾刈斗中
Dub naam Occult
Aanvoerder Johan Tassman
Gewonnen 2
Verloren 2
Coach
Debuut
Game Inazuma Eleven (Game)
Manga Geen
Anime Aflevering 004
Occult emblem

Occult (尾刈斗中) is een team dat voorkwam in het eerste seizoen en de game en het is het eerste team waar Raimon tegen vocht nadat ze Teikoku hadden verslagen. Ze deden ook mee aan het Voetbal Frontier-toernooi, maar werden verslagen door Shuuyo Meito.

Achtergrond

Er gaan roddels over deze school, bijvoorbeeld dat de tegenstander in het midden van een wedstrijd niet meer kan bewegen en dat na de wedstrijd de alle tegenstanders ziek worden en hoge koorts krijgen.

Uniform

Occult Formation

Occult's formatie.

Ze dragen donkerpaarse T-shirts met hun schoollogo aan de rechterkant van hun shirt in het wit. Hun shorts hebben een grijs/paarse kleur met een donkerpaarse streep aan de zijden die naar beneden loopt. Ze dragen donkerpaarse sokken en om het af te maken, zwarte schoenen met 2 witte strepen die erlangs lopen. Het keepersuniform bestaat uit een rood shirt met een zwarte kraag en zwarte v-hals. De strepen op het shirt zijn ook zwart. De short en sokken zijn zwart. De schoenen zijn rood met zwarte strepen die erlangs lopen.

Hissatsu

Coach

  • Hide Jekyll

Hissatsu Tactics

Leden

  1. Nathan Jones (GK)
  2. Sanzu Wataru (DF)
  3. Yanagida Shigeru (DF)
  4. Furan Ken (DF)
  5. Shikabane Fujimi (DF)
  6. Reigen Michihisa (MF)
  7. Kinoi Mami (MF)
  8. Yatsuhaka Tataru (MF)
  9. Johan Tassman (FW/Aanvoerder)
  10. Tsukimura Kenichi (FW)
  11. Burado Kiba (FW)
  12. Fushi Matsuro (GK)
  13. Hitogata Gen (FW)
  14. Tsuburaya Michi (MF)
  15. Kurogami Noroi (MF)
  16. Makai Takao (MF)

Weetjes

  • Ze zijn het eerste team van de hele anime die spelen met een speciale tactiek, Geest Slot.
  • Alle spelers zijn gebaseerd op geesten of monsters.
  • Dit is het enige team die meedeed aan de FF waarbij de school niet voorkwam, aangezien de wedstrijd tegen Raimon uit gespeeld werd.