Wikia

Manto
Manto
Jap naam マント
Dub naam Hairy
Data

Geslacht

Vrouw Icon

Positie

MFicon Middenvelder

Nummer

7

Element

Wood Icon

Team

Tenmas

Raimon (Chrono Stone)

Seiyuu

Takagaki Ayahi
Debuut
Game Inazuma Eleven GO 2: Chrono Stone
Anime Aflevering 001 (Chrono Stone)
Manga Onbekend

Manto (マント) is een middenvelder voor Tenmas.

Uiterlijk

Ze heeft heel lang lichtgroen haar dat tot haar knieën rijkt, en twee roze klipjes aan de zijkant van haar pony. Ze draagt het tenue van de Tenmas. Verder heeft ze ogen die twee verschillende kleuren groen zijn.

Plot

Ze verscheen voor de eerste keer in Aflevering 001 (Chrono Stone), samen met de rest van Tenmas. Ze vocht mee met haar team tegen Protocol Omega. Deze wedstrijd eindigde in 1-0 voor Protocol Omega, omdat Alpha zijn Avatar uitbracht en hiermee fuseerde, in die vorm schot hij een machtig en sterk schot en maakte hij het doelpunt voor zijn eigen team.

In Aflevering 004 (Chrono Stone), droeg zij samen met de andere Dupli het Raimon uniform en vocht ze overnieuw tegen Protocol Omega.

MantoTCG

Manto in de TCG

In Aflevering 006 (Chrono Stone) droeg ze samen met Deboon en Smile overnieuw het Raimon uniform en vocht ze tegen Protocol Omega 2.0. Maar Beta's dribbelen was te ruig, en het zag er naar uit dat ze geblesseerd raakte dankzij dat dribbelen, alleen was Manto geen echt mens dus dit betekende dat haar 'schepper', Fey Rune, de verwonding voelde.

Weetjes

  • Haar naam, Manto, マント, betekent cape of mantel in het Japans, dit verwijst waarschijnlijk naar de vorm van haar haar.
  • Ze is een Dupli .

Around Wikia's network

Random Wiki