Wikia

Jouw hulp is hier nodig!
Stub
Dit artikel is een begin. Jij kan de Nederlandse Inazuma Eleven wiki helpen door hem te verbeteren.

Kageyama Hikaru
250px-Kageyama Hikaru CS45 HQ
Jap naam 影山輝
Dub naam Lucian Dark
Data

Geslacht

Male Icon

Positie

Aanvaller

Nummer

15

Element

Wood Icon

Team

Raimon(GO)

Seiyuu

Ayumi Fujimura
Debuut
Game Inazuma Eleven GO

Inazuma Eleven GO 2: Chrono Stone

Anime Aflevering 024 (GO)

Aflevering 001 (Chrono Stone)

Manga Onbekend

Kageyama Hikaru (影山輝) is een ondersteunende personage die is geïntroduceerd in de Inazuma Eleven GO serie en later ook in de Inazuma Eleven GO Chrono Stone serie. Hij is een aanvaller voor Raimon en de neef van Kageyama Reiji van de originele Inazuma Eleven serie.

Uiterlijk

Lucian heeft kort, blauwpaars haar en zwarte ogen met een witte plek en een bruine plek tegenover elkaar onder in zijn oog. Hij heeft normale huidskleur en hij draagt meestal het uniform van Raimon Jr. High of de tenue van het voetbal team.

Personlijkheid

Lucian lijkt een beetje zorgenloos, maar toen hij zijn achternaam moest vertellen, moest hij toch even na denken. Vanwege de status die zijn familie naam had. Hij geeft ook veel om de mening van andere en wat ze van hem vinden. Hij geeft veel om zijn team.

Plot

Hij verschijnt het eerst in aflevering 24 van Inazuma Eleven GO wanneer hij bij Raimon wil komen voetballen. Hij doet erg geheimzinnig over zijn achternaam, wanneer hij zijn achternaam verteld, welke Dark is, waren Mark Evans, Jude Sharp en Celia Hills erg verbaast en verrast.

In aflevering 25 verteld Lucian dat Kageyama Reiji zijn oom is. Als Jude vraagt waarom hij dat geheim probeerde te houden antwoord hij dat hij wist wat zijn oom Raimon had aangedaan, En dat hij dacht dat ze hem zouden weigeren als ze dat wisten. Dan zegt Lucian dat hij toch niet kan mee doen, hij verontschuldigd zich en wilt het gebouw uit lopen, maar Mark houd hem tegen. Hij vraagt aan Lucian of hij voetbal leuk vindt en Lucian antwoord hierop ja. Mark zegt dat hij niet hoeft te gaan en Jude verteld dat het niet makkelijk was om te vergeten wat Kageyama Reiji gadaan had, maar hij hield van voetbal met zijn hart en dat Lucian zich niet hoeft te schamen voor Kageyama Reiji. Mark verwelkomt hem dan in de club.

Around Wikia's network

Random Wiki