Wikia

Koutei Penguin 3gou
KouteiPenguin3G3
Data
JP naam 皇帝ペンギン3号
Dub naam Keizerspinguïn Nr. 3
Type Schot Icon
Element Hout
Kenmerk
Gebruikers 1
Evolutie Normaal → G2 → G3 → G4 → G5
TP consumptie
Inazuma Eleven
Inazuma Eleven 2
Inazuma Eleven 3
Inazuma Eleven GO
Inazuma Eleven GO 2 Chrono Stone
Inazuma Eleven GO 3 Galaxy
Strikers
Strikers 2012 Xtreme
GO Strikers 2013
Debuut
Game Inazuma Eleven 3: Challenge to the world!
Manga Onbekend
Anime Aflevering 093

Keizerspinguïn Nr. 3 (皇帝ペンギン3号, Kōtei pengin san-gō) is een combinatie schot techniek die gebruikt wordt in het Inazuma Eleven universum.

Gebruikers

Inazuma Eleven 3

Inazuma Eleven GO 2: Chrono Stone

Informatie

130px-Koutei Penguin N 3

KP 3 in de TCG

Penguin3TCG2

KP3 in de TCG

Dit is de eerste 3 dimensionale vorm van Keizerspinguïn. Keizerspinguïn Nr. 3 combineert horizontaal (Keizerspinguïn Nr. 2), verticaal (Keizerspinguïn Nr. 1) en hoogte. Dit is de meest krachtige vorm van Keizerspinguïn die ooit gecreëerd is.

In de anime werd het gebruikt in de wedstrijd tegen Team K. Giulio Acuto probeerde het te stoppen met het gebruik van zijn techniek, Keizerspinguïn X, maar faalde hierin door de grote hoeveelheid kracht die dit schot bevat. Later werd het gebruikt tegen Orpheus en Hell Army Z om de eindpunten te scoren. In de vriendelijke wedstrijd van Orpheus tegen Inazuma Japan evolueerde deze techniek naar G2, in een reeks met Bakunetsu Screw. In de finale evolueerde het naar G3, maar werd het gestopt door Cain Saito's Shin God Hand X.

Inazuma Eleven (イナズマイレブン) - Emperor Penguin No00:16

Inazuma Eleven (イナズマイレブン) - Emperor Penguin No. 3 皇帝ペンギン3号

Vertoning van Keizerspinguïn Nr. 3

Gebruik

Eerst springen alle drie de spelers en dan fluit Jude op zijn vingers om de paarse pinguïns te laten verschijnen. Ze draaien in een cirkel, en een verschijnt een energie bal. De drie gebruikers maken een salto voorwaarts, en raken de bal allemaal tegelijkertijd met hun hiel.

TP Gebruik

Inazuma Eleven 3: Challenge to the world!

In dit spel gebruikt de techniek 64 TP punten.

Weetjes

  • 025C

    KP 3 terwijl hij door Colosseo Guard heenbreekt.

    Al de andere Keizerspinguïn-technieken waren twee demensionaal, maar, dankzij David, is deze techniek driedemensionaal, wat hem sterker maakt dan de anderen.
  • In de anime was deze techniek eigenlijk een combinatie schot tussen Caleb en Jude, maar het werkte niet. David ontdekte wat er miste en hielp hen om de techniek compleet te maken.
  • Het lijkt op een combinatie van Dreigdriehoek en Keizerspinguïns.
  • Voordat een GO aflevering begon, maakte K.P. 3 reclame voor de film: Happy Feet 2.