Wikia

Koutei Penguin 2gou
Keizers Pinguïn Nr. 2
Data
JP naam 皇帝ペンギン2号
Dub naam Keizerspinguïn Nr. 2
Type Schot Icon
Element Hout
Kenmerk
Gebruikers 1
Evolutie Normaal → V2 → V3
TP consumptie
Inazuma Eleven
Inazuma Eleven 2
Inazuma Eleven 3
Inazuma Eleven GO
Inazuma Eleven GO 2 Chrono Stone
Inazuma Eleven GO 3 Galaxy
Strikers
Strikers 2012 Xtreme
GO Strikers 2013
Debuut
Game Inazuma Eleven (Game)

Inazuma Eleven GO (Game)

Manga Onbekend
Anime Aflevering 013

Aflevering 021 (GO)

Keizerspinguïn Nr. 2 (皇帝ペンギン2号, Kōtei pengin ni-gō) is een combinatie schiet techniek in het Inazuma Eleven en Inazuma Eleven GO universum.

Beschrijving

Inazuma Eleven 2

  • "De schattige naam is in tegenspraakmet de kracht van dit pinguïn projectiel!"

Gebruikers

Informatie

Koutei Penguin no.2 in TCG

Keizerspinguïn Nr. 2 in de TCG

Keizerspinguïn Nr. 2 is een techniek die normaalgesproken gebruikt werd door de combinatie Jude Sharp, David Samford en Daniel Hatch. In Raimon wordt het gebruikt door Jude, Erik Eagle, Kevin Dragonfly, Shawn Froste en Axel Blaze.

Deze techniek heeft een keer voor Royal Academy gescoord, toen het door Mark Evans' Hand van God heen brak. Hiervoor was de techniek ook gecreëerd.

In Raimon werd deze techniek echter gestopt door Zeus' doelman Poseidon's Tsunami Muur en Royal Academy Redux' doelman Joseph King's Beast Fang. Jude gebruikt deze techniek dan met behulp van Erik en Kevin, en in Raimon's laatste wedstrijd (Aflevering 127) maakt hij deze samen met Shawn en Erik.

Informatie (GO)

Anime

Koutei Penguin No. 2 (GO0 in TCG 2

Keizerspinguïn Nr. 2 in de GO TCG.

In de Inazuma Eleven GO anime werd deze techniek gebruikt door drie spelers van de Akizoura Challengers.

Film

Het kwam ook voor in de film, deze keer werd het gebruikt door Jude, Caleb Stonewall en Nathan Swift in de wedstrijd tegen Team Zero. Het was de afsluiter van een reeks schoten, aangezien hij geschoten werd uit Shawn's Oneindige Sneeuwstorm, het werd gebruikt om Aoi uit de cel te bevrijden.

Gebruik

De hoofdgebruiker fluit op zijn vingers en er verschijnen vijf pinguïns uit de grond. Wanneer de gebruiker de bal schopt, vliegen de pinguïns ook op en volgen ze de bal. Daarna schieten de overige twee spelers de bal tegelijkertijd, en sturen het naar het doel toe.

Weetjes

Koutei penguin NIGO!

Koutei Penguin no. 2

Around Wikia's network

Random Wiki