Wikia

Jouw hulp is hier nodig!
Stub
Dit artikel is een begin. Jij kan de Nederlandse Inazuma Eleven wiki helpen door hem te verbeteren.

Kageno Jin
Jin Kageno
Jap naam 影野 仁
Dub naam Jim Wraith
Data

Geslacht

Male Icon

Positie

DFicon

Nummer

4

Element

Wood Icon

Team

Raimon

First Raimon
Dark Emperors (voorheen)

Seiyuu

Yuichi Nakamura
Debuut
Game Inazuma Eleven (Game)
Anime Aflevering 001
Manga Onbekend

Kageno Jin is een verdediger voor Raimon. Mensen herkennen hem meestal niet vanwege zijn donkere aura. Zijn teamgenoten vinden hem raar, maar hij staat altijd klaar voor zijn vrienden.

Profiel

"Zijn oog kleur is een mysterie dankzij zijn haar voor zijn ogen."

"Zijn altijd aanwezige haar voor zijn ogen zorgt ervoor dat zijn oog kleur nog altijd een mysterie is."

"Zijn oog kleur wordt verbergt door het haar voor zijn ogen, maar ze zijn gevuld met duisternis."

Uiterlijk

Hij heeft licht paars lang haar, zijn haar bedekt zijn ogen. Hij heeft een bleke huid en draagt in de serie meestal het Raimon uniform. Hij heeft ook een duistere aura waardoor hij vaak word aangezien als geest. (ook door zijn teamgenoten).

Technieken

Inazuma Eleven 1 game.

  • [VD] Coil Turn. / Spiraal.
  • [VD] About Face.
  • [DR] Afterimage.
  • [VD] Schadow Stitch. / Schaduw Steek

inazuma eleven 2 game.

  •  Coil turn / Spiraal
  • [VD] About Face
  • [VD] Shadow Stitch / Schaduw Steek
  • [VD] Bamboo Pattern / Bamboe Dans.

inazuma eleven 2 game dark emperor form.

  • [SC] Dual Strike (met Thomas Feldt)
  • [VD]Doppelganger
  • [GK]Dual Smash (met Thomas Feldt)
  • [VA] Never Give Up

Inazuma Eleven GO

Inazuma Eleven GO 2: Chrono Stone

Inazuma Eleven GO Strikers 2013

Anime.

Zeizoen 1

Jim kwam bij het raimon team toen ze nog maar met enkele spelers speelden. zijn reden om bij het team te komen was om eengezicht te krijjgen en dat mensen hem herkenden en waarderen. hij heeft in de eerste paar wedstrijden(tegen occult en wild) maar toen Bobby en Axel vast bij het team kwamen werd hij een bankzitter. maar ook hij heeft toen zijn steentje bijgedragen en heeft Nathan en Axel de gouden tip gegeven waardoor ze dde vlammenvogel konden uitvoeren. hij heeft ook meegespeeld in de wedstrijd tegen Zeus waar hij voor het eerst zijn eerste techniek liet zien (spiraal) maar helaas bood zijn techniek geen weerstand tegen de hemelstijd van Byron Love.

Zeizoen 2

nadat raimon zeus heeft verslagen gaan ze op weg naar raimon als de school wordt vernietigd door de alius academy. hij strijd samen met de raimon eleven tegen Gemini storm maar word geraakt door de teruggekaatste draken tornado van Kevin en Axel. hierdoor raakt hij zwaar geblesseerd en kan hij niet verder spelen. hij komt daarna pas terug bij de wedstrijd tegen de dark emperors waar het blijkt dat hij misschien vrienden is met Thomas Feldt. samen met feldt stopt hij de vuurbal storm van Axel en zegt hij tegen Feldt wat een zwak schot het is. verder heeft hij ook bij de dark emperors geen erg belangrijke rol. waaruit blijkt dat Jim een bijpersonage is.

180px-Aliea Jim Wraith

jim in dark emperos

Around Wikia's network

Random Wiki