Wikia

Inazuma Japan B
Inazuma Japan Banime
Team Data
JP naam
Dub naam Inazuma Japan B
Aanvoerder Jude Sharp
Gewonnen 0
Verloren 1
Coach
Debuut
Game Inazuma Eleven 3: Sekai e no Chousen!!
Manga Geen
Anime Aflevering 069

Inazuma Japan B is het tweede team, gemaakt voor de verkiezingen van de spelers voor Japan's nationale team, Inazuma Japan.

Tenue

Inazuma Japan B's tenue ziet er bijna hetzelfde uit als dat van Inazuma Japan A, en dus ook het gewone Inazuma Japan tenue, alleen is het tenue van B in de reserve kleuren. De shirts zijn wit en hebben blauwe strepen over de schouders lopen, en een bliksem-figuur op de linkerborst. Het broekje is blauw, alleen zijn de twee strepen aan de zijkanten van de broekspijpen wit.

Het doelman tenue is donker marineblauw, met witte strepen die van de mauwen naar de kraag lopen, en daarna in een klein driehoekje naar de oksels. De kraag is oranje, en ook dit heeft een bliksem-figuur op de linkerborst. Het broekje is dezelfde kleur.

Leden

Opstelling

InazumajapanB

Formatie (spel)

Wedstrijd

Inazuma Japan B VS Inazuma Japan A

Tijdens deze wedstrijd werd bepaald welke leden zich bij Inazuma Japan mochten voegen. Er mochten geen combinatie technieken gebruikt worden, alleen individuele technieken en vaardigheden. Ondanks dat Axel en Jordan twee doelpunten scoorden doormiddel van Bakunetsu Storm en Astro Beuk, won Inazuma Japan A, met een stand van 3-2.

Weetjes

  • In het spel zijn de rugnummers van de spelers anders dan in de anime.
  • In het spel werden de shirts van Inazuma Japan B ook gebruikt voor trainingen, net zoals in de anime. Deze tenues werden alleen gebruikt als het een wedstrijd was van de ene helft van Inazuma Japan tegen de andere helft.
  • De opstelling in de anime is niet helemaal hetzelfde als in het spel.