Wikia

Fei Rune

FeiRune

Fei Mixi Max

FeiRune2

FeiArmed

Jap naam フェイ・ルーン
Dub naam Fei Rune
Data

Geslacht

Male Icon

Positie

FWicon Aanvaller

MFicon Middenvelder

Nummer

11

Element

Wood Icon

Team

Tenmas

Raimon (Chrono Stone)
New Inazuma Japan
El Dorado Team 1
Garu
Chrono Storm

Seiyuu

Kumira Akkio
Debuut
Game Inazuma Eleven GO 2: Chrono Stone (Game)
Anime Aflevering 001 (Chrono Stone)
Manga Onbekend

Fei Rune is een hoofdpersoon in Inazuma Eleven GO 2: Chrono Stone. Hij komt van de verre toekomst en is de aanvaller van de Tenmas en later bij Raimon (Chrono Stone).

Profiel

Inazuma Eleven GO 2: Chrono Stone

  • "Een jongen die 200 jaar in de toekmst leeft. Samen met Arion, vecht hij om voetbal te beschermen." 

Achtergrond

Toen hij net geboren was overleed zijn Moeder en later werd hij in de steek gelaten door zijn Vader. Het enige wat hij nog heeft is een knuffeltje. Maar dat haat hij omdat het hem aan zijn ouders en verleden doet denken, maar zijn vader verliet hem alleen om hem te beschermen tegen Feida.

Eigenlijk was hij een lid van Second Stage Children . Maar SARU had zijn geheugen gewist.

Uiterlijk

Hij heeft een lichtgroene haar en ogen en hij is ook nog lang. Hij heeft twee staartjes.

Personaliteit

Fey is een persoon die altijd iedereen helpt als jij hem nodig heeft. Hij zei ooit dat er mensen in de toekomst zijn de nog van voetbal houden en hij is er een van en wilt het graag zo houden en daarom beschermt hij voetbal. Hij is ook vaak bezorgd over andere mensen.

Plot

Fey is een jongen die 200 jaar in de toekomst leeft en stopt een slechte organisatie die voetbal van de wereld verlost; El Dorado.

Fey maakt zijn debut in aflevering 1 van de Chrono Stone series. Hij schiet Arion te hulp als Alpha en zijn team steeds schoten op hem aflostte. Fey daagt Alpha uit voor een voetbalwedstijd, maar Tenma snapt niet hoe ze dat moeten gaan winnen met z'n tweeën. Fey zegt dat Tenma zich geen zorgen hoeft te maken en met een vingerknip verschijnt er een nieuw team op het veld. Het zijn dublicaties van Fey. Het team heeft nog geen naam, maar omdat ze Tenma helpen, noemt Fey zijn team de Tenmas.

In aflevering 2 verschijnt Clark Wonderbot. Fey vraagt of Clark heeft wat hij zocht, Wonderbot antwoord vrolijk van ja en laat de mixi-max gun zien. Hij mixi-maxt Fey met een Tyrannosaurus Rex, waardoor zijn huid donkerder wordt en zijn haar roze.

In de zelfde aflevering reist hij samen met Tenma naar het verleden om de jonge Mark Evans te helpen. Want Alpha is daar naar toe gegaan om voetbal te verwijderen.

.

Hissatsu

Inazuma Eleven GO 2: Chrono Stone

Mixi-Max

Inazuma Eleven GO Galaxy

Mixi-Max Tyrano

Mixi-Max Big

Inazuma Eleven GO Strikers 2013

Mixi-Max

Familie

Mixi Max

FeiInRaimonCS4HD

Fei in Raimon

Trivia

  • Hij is de eerste persoon die mixi max gebruikte.
  • Hij is de enige die Mixi-Max en zijn Keshin-Armed tegelijk heeft gebruikt.
  • Hij heeft 2 Mixi-Maxes, met Tyrano & Big. 
  • Hij is de tweede persoon ooit die een eigen doelpunt maakte.

Around Wikia's network

Random Wiki