Wikia

Makai Gundan Z
MakaiAnime77
Team Data
JP naam 魔界軍団Z
Dub naam Devil Army Z
Aanvoerder Kyle Hells (Desuta)
Gewonnen 0
Verloren 1
Coach
Debuut
Game Inazuma Eleven 3: Sekai e no Chousen!!
Manga Geen
Anime Aflevering 110
Makai Gundan

Hell Army Z (魔界軍団Z) is een team dat de Demon Lord dient.

Informatie

Het gehele team maakt zijn debuut in Aflevering 110. Ze worden uitgedaagd door Jude Sharp en zijn Witte Team uit om tegen hun te voetballen als ze Celia Hills willen redden. Ze hebben Celia gekidnapped aangezien ze haar willen gebruiken als offer voor de Demon Lord. Dit offer hebben ze nodig om de Demon Lord te kunnen ontwaken na een slaap die 1000 jaar geduurd heeft.

Nadat ze verslagen zijn door het Witte Team, fuseert Hell Army Z met een aantal spelers van Messengers of the Sky, en hierbij vormen ze Dark Angel.

Tenue

Hun standaard tenue bestaat uit een zwart shirt, en het lijkt dat deze aan de broek vastgemaakt is, het loopt van boven de elleboog naar boven de knie. Ze hebben een groene stip op het midden van de buik, en hier omheen een witte cirkel. Naast de cirkel lopen aan de boven en onderkant twee witte lijnen en vlak boven de rand van de broek zijn ook twee rode lijnen. De borst heeft twee wit gekleurde vlakken, die als een soort bescherming kunnen dienen, en twee rode stippen op de schouders, met daar omheen ook witte cirkels. De schoenen en sokken zijn ook aan elkaar, wat een soort laars creëert. Verder hebben de spelers zwarte vleugeltjes, deze zijn iedere keer anders gevormd.
C20100626 inazuma3a 54 cs1w1 640x624

Hell Army Z

Het tenue van de doelman is hetzelfde principe, alleen is dan de shirt helft rood en de broek helft blauw, is de stip op het midden van de buik ook blauw en is het tussen de stip en de cirkel zwart. De stippen op de schouders zijn ook wit, en de cirkel daar omheen blauw. De laarsachtige schoenen zijn rood. Hij heeft rode vleugels, die puntiger zijn dan de andere vleugels.

De aanvoerdersband wordt gedragen door Desuta (Kyle Hells) en is licht blauw.

Leden

  1. Astaroth (GK)
    Makai Gundan Z

    Makai Gundan Z formatie.

  2. Belzebu (DF)
  3. Abigol (DF)
  4. Hebimoth (DF)
  5. Belial (DF)
  6. Mephisto (MF)
  7. Crasher (DF)
  8. Barbatos (MF)
  9. Arachnes (MF)
  10. Satanathos (FW)
  11. Destra (FW/Aanvoerder)

Tactieken

  • [HT] Black Thunder

Wedstrijd

Hell Army Z VS Witte Team

Om Celia te kunnen redden van geofferd worden aan de duivelsheer, dagen Jude en zijn team hen uit voor een wedstrijd. Ze namen snel de leiding, Desuta scoort twee doelpunten, een met de hulp van de tactiek, Black Thunder, en een ander met Dark Matter. Ondanks dat ze een goede strijd geleverd hebben, verliezen ze van het Witte Team met 3-2.

Weetjes

  • Sommige leden van Hell Army Z betekenen 'duivel' of 'demoon' in andere talen.
    • Er zijn ook een aantal spelers die vernoemt zijn naar de demonen en duivels hunzelf.

Around Wikia's network

Random Wiki