Wikia

Desert Lion
DesertLion
Team Data
JP naam デザートライオン
Dub naam Desert Lion
Aanvoerder Bilal Kalil
Gewonnen 1
Verloren 1
Coach Eliza Manon
Debuut
Game Inazuma Eleven 3: Sekai e no Chousen!!
Manga Geen
Anime Aflevering 073

Desert Lion emblem

Desert Lion is Qatars nationale team. Ze vochten tegen Inazuma Japan in de halve finale van de voorrondes van Azië.

Uniform

Ze dragen een t-shirt met een Bourgondische algemene achtergrond. Een witte streep komt tot de nek.

De witte strepen hebben een zigzag wat ook in de vlag van Qatar zit. De aanvoerdersband in marineblauw.

Info

Zowel in de anime als in de game kan je Desert Lion uitdagen na de match tegen Big Wave.

Woestijnhitte is het wapen van Desert Lion, dankzij al hun trainingen in de woestijn hebben ze een groot uithoudingsvermogen en zijn ze gewend aan de hitte van de zon. Hun tactiek is om het de eerste helft rustig aan te doen, maar de tweede helft alles te geven, aangezien hun tegenstander dan allang is uitgeput.

DesertLion

de spelers van desert lion

Leden

  • 1. Nasser Mustafa (GK)
  • 2. Fual Fualk (DF)
    Desert lion opstelling

    Desert Lion formatie

  • 3. Bilal Kalil (DF/Aanvoerder)
  • 4. Jamel Jamald (DF)
  • 5. Musa Saila (DF)
  • 6. Yusuf Mahadei (MF)
  • 7. Sly Salomon (MF)
  • 8. Seid Armand (MF)
  • 9. Messa Jasin (MF)
  • 10. Zach Abdullah (FW)
  • 11. Majidi Ismail (FW)
  • 12. Talal Hamad (GK)
  • 13. Hassan Amed (DF)
  • 14. Halfan Djibril (DF)
  • 15. Rajab Ismail (MF)
  • 16. Adel Shteik (FW)

Match

Desert Lion vs Inazuma Japan

De wedstrijd begon met een voorsprong voor Inazuma Japan in de eerste helft. Desert Lion had lekker rustig aangedaan, en de tweede helft speelde zich af op het heetst van de dag. De spelers van Inazuma Japan waren al uitgeput dankzij de eerste helft, aangezien ze dankzij alle geruchten dachten dat ze extra veel kracht moesten gebruiken om van Desert Lion af te komen.

Dit was echter maar een spel van Desert Lion, en zij kwamen terug in de tweede helft, waar ze zowel het voordeel van de hitte als het voordeel van de uitputting van Inazuma Japan hadden. Ze wisten weer terug te komen in de wedstrijd, maar verloren alsnog.