Wikia

The Hurricane
The Hurricane
Data
JP naam ザハリケーン
Dub naam The Hurricane
Type Schot Icon
Element Wind
Kenmerk
Gebruikers 1
Evolutie Normaal → V2 → V3
TP consumptie
Inazuma Eleven
Inazuma Eleven 2
Inazuma Eleven 3
Inazuma Eleven GO
Inazuma Eleven GO 2 Chrono Stone
Inazuma Eleven GO 3 Galaxy
Strikers
Strikers 2012 Xtreme
GO Strikers 2013
Debuut
Game Inazuma Eleven 3
Manga
Anime Aflevering 098

The Hurricane (ザハリケーン, Za Harikeen) is een combinatie schot techniek in het Inazuma Eleven universum.

Gebruikers

Anime

Game

Inazuma Eleven GO Strikers 2013

Informatie

Dit is een techniek die gemaakt werd door Shawn's en Nathan's snelheid te combineren. Deze techniek scoorde tegen Unicorn's doelman, Billy Rapid, zijn Flash Upper. Erik Eagle was verwonderd dat beide snelle jongens hun snelheid gecombineerd hadden, aangezien als ze alleen waren, waren ze al ongelooflijk snel. Het werd overnieuw gebruikt in Aflevering 118, en brak door Big Spider. Het is waarschijnlijk Inazuma Japan's snelste schot.

Gebruik

Nathan rent weg van Shawn en rent zo hard dat hij een wervelwind achter zich creëert. Shawn klemt de bal tussen zijn voeten, en gebruikt deze om de bal te laten spinnen, net als in Eeuwige Sneeuwstorm. Het vormt een tornado, terwijl Nathan rent op zijn hoogste versnelling. Hij schopt de bal met de kracht en snelheid van een tornado en wervelwind. Zo wordt er een gigantisch snel en krachtig schot geproduceerd, dat zijn weg baant naar het doel en daar de doelman gemakkelijk omver blaast.

Slideshow

Anime

TheHurricaneTCG

The Hurricane in de TCG.

Wii

Video

Inazuma Eleven (イナズマイレブン) - The Hurricane ザ・ハリケーン00:27

Inazuma Eleven (イナズマイレブン) - The Hurricane ザ・ハリケーン

Weetjes

  • Dit kan Nathan's sterkste schot zijn in de anime.
  • Dit is ook een techniek met de snelste spelers van de anime, Shawn en Nathan.
  • Terwijl Shawn de bal laat spinnen maakt hij hetzelfde geluid als die hij maakt terwijl hij Legendarische Wolf uitvoert.

Around Wikia's network

Random Wiki