Wikia

Chaos
Chaos
Team Data
JP naam ザ・カオス
Dub naam Chaos
Aanvoerder Claude Beacons

Bryce Withingale (CO-captain)

Gewonnen 0
Verloren 0
Coach
Debuut
Game Inazuma Eleven 2: Kyoui no Shinryakusha
Manga Nooit
Anime Aflevering 056
Chaos is een team dat gecombineerd is door de aanvoerders van Diamond Dust en Prominence, zodat zij samen de Genesistitel konden afpakken van Xene.

Wedstrijd tegen Raimon

In de wedstrijd begon Chaos met een zeer aanvallend spel, waardoor ze in de eerste helft 10 punten scoorden. Daarna kwam Raimon echter achter de zwakte van het team: De spelers van Diamond Dust en Prominence konden niet goed met elkaar opschieten. Hierdoor maakten ze een comeback, waardoor het al snel 10-7 stond. Het geruzie tussen de leden van Chaos brachten de kans om te winnen, en dus de Genesistitel, in gevaar. Daarom maakten Torch en Gazel samen een Hissatsu, Fire Blizzard, om hun teamgenoten te laten zien dat ze samen moesten werken om te winnen tegen Raimon. Uiteindelijk onderbrak Xene de wedstrijd.

Leden

Chaos1

Torch en Gazel in Chaos

Prominence

Diamond Dust

Uniform

Het uniform van Chaos is rood met blauw, met een zwarte kraag, en zwarte shorts. De aanvoerdersband die Torch gebruikt is ook zwart. Het uniform van Grent is een combinatie van wit en grijs, met witte handschoenen.

Weetjes

  • Het is een van de sterkste teams in het tweede spel.
  • Door de games Firestorm en Blizzard te verbinden kan je tegen dit team spelen.

Around Wikia's network

Random Wiki