Wikia

Otomura Gakuya
Otomura
Jap naam 音村楽也
Dub naam Cadance Soundtown
Data

Geslacht

Male Icon

Positie

MFicon Middenvelder

Nummer

7

Element

Wood Icon

Team

Mary Times

Inazuma '09

Seiyuu

Kouichi Yamadera
Debuut
Game Inazuma Eleven 2: Kyoui no Shinryakusha
Anime Aflevering 049
Manga Onbekend

Otomura Gakuya (音村楽也, dub: Cadance Soundtown) is een middenvelder en de voormalige aanvoerder van Mary Times. Hij kan de bewegingen van zijn team voorspellen bij het horen van het ritme.

Profiel

Inazuma Eleven 2

  • "Hij heeft de vervelende gewoonte om het laatste liedje dat hij heeft gehoord de hele dag te neuriën.

Uiterlijk

Hij heeft licht blauw haar en ogen die violet gekleurd zijn. Hij draagt een roze met grijze koptelefoon en een bril. Hij draagt het uniform van Mary Times, wat een groenblauw shirt is met een grijs voetbalbroekje.

Karakter

Hij heeft een sterke passie voor voetbal en muziek, en dit wordt duidelijk zodra hij zijn team rond commandeert, dit doet hij doormiddel van muzikale termen. Hij tikt altijd met zijn vingers op zijn arm om het ritme te tellen.

Plot

Seizoen 2

GakuyaTCG

In de TCG

Hij wordt geïntroduceerd door Hurley Kane als 'degene die de beste ritme ervaart'. Tijdens de vriendschappelijke wedstrijd van Raimon tegen Mary Times is de eerste voorspelling die hij maakt die van Suzette Hartland, en hij vertelt zijn teamgenoot om het tempo omhoog te gooien met '8 Beats'. De teamgenoot dribbelt een beetje sneller en komt met gemaak langs Sue. Daarna voorspelt hij het ritme van De Toren en vertelt zijn teamgenoot om langzamer te gaan, waardoor de teamgenoot de Toren makkelijk ontwijkt.

Niet lang daarna vindt hij Raimon's tempo en heel Mary Times krijgt het voor elkaar om Raimon te ontwijken en de bal af te pakken. Vlak voordat de eerste helft eindigt ontdekt Jude Sharp dat de enige manier om langs Cadance te komen het veranderen van het ritme is, en ze voegen 'rust' in zodat de slidings van Mary Times op het verkeerde moment komen. Maar Cadance vertelt dat het verschil in het ritme niet door een individu veroorzaakt wordt, maar door het geheel. Hierbij duidt hij op Darren Lachance die achter blijft door het gebrek aan ervaring als middenvelder. Zodra de bal naar Darren gepasst wordt, heeft Mary Times de tijd voor een tegenaanval.

In de tweede helft wordt het een gevecht tussen beesten aangezien beide teams hun ritme blijven veranderen. Raimon wint uiteindelijk toch met 1-0. Na de wedstrijd vertelt hij aan Jude dat de hele wereld opgebouwd is uit ritme. Hij wordt overnieuw gezien samen met het hele team als ze naar de wedstrijd van Raimon tegen Dark Emperors kijken op een TV, hij blijkt ook het ritme van de wedstrijd gevonden te hebben, aangezien hij met zijn vingers aan het tikken is.

Seizoen 3

Hij was samen met een paar andere spelers van Mary Times present bij de wedstrijd tussen Inazuma Japan A en Inazuma Japan B, waarschijnlijk om Hurley aan te moedigen.

Hissatsu

Inazuma Eleven 2

Inazuma Eleven 3

Inazuma Eleven GO Strikers 2013

Weetjes

  • Het eerste deel van zijn Japanse naam betekent geluid, wat een woordspeling is naar zijn vermogen van het calculeren van geluid. Ook in de dub is het eerste gedeelte van zijn achternaam Sound, geluid dus.
  • In de game rijmt hij alles wat hij zegt.

Around Wikia's network

Random Wiki