Wikia

Kira Hitomiko
HitomikoGO24
Jap naam 吉良瞳子
Dub naam Aquilina 'Lina' Schiller
Data

Geslacht

Vrouw Icon

Positie

Geen

Nummer

Geen

Element

Geen

Team

Raimon (Coach)

Neo Japan (Coach)

Seiyuu

Kitanishi Junko
Debuut
Game Inazuma Eleven: Kyoui no Shinryakusha
Anime Aflevering 028

Aflevering 024 (GO)

Manga Onbekend

Kira Hitomiko(Aquilina 'Lina' Schiller) is de tweede coach van Raimon en de coach van Neo Japan. In GO werkt ze in Sun Garden.

Uiterlijk

Ze verschijnt voor de eerste keer in de serie in aflevering 28. Haar haar komt tot over haar schouders en heeft een beetje een groen zwarte kleur. Ze heeft blauwe ogen en een lichte huid. Door het seizoen van Aliea Academy heen draagt ze een gele/creme kleurige flanellen sportjas, met een blauw shirt daaronder.Ze draagt ook een oranje broek.

In GO is haar haar nog steeds even lang maar is het minder stijl dan eerst. Haar pony is meer uit haar gezicht en ze draagt een bril. Ook draagt ze een blauw jasje met een soort blouse daaronder, en ze draagt ook een vuil cremekleurige broek. Ze heeft nu ook een ketting, en ziet er ouder uit. Dit is ook vanzelfsprekend, aangezien haar leeftijd nu rond de 30 moet zijn.

In een flashback verschijnt ze als tiener en heeft ze een speldje in haar pony, ongetwijfeld om dit uit haar gezicht te houden.

Achtergrond

Vijf jaar voor de Inazuma Eleven series, wanneer Lina's vader zijn zoon verloren had, was Lina degene die voorstelde om het Sun Garden weeshuis op te richten. Waar snel, nadat hij de Aliea meteoriet gevonden had, de weeskinderen gebruikt werden als voetbalspelers.

Lina heeft nog geprobeerd om haar vader te overtuigen dat het een slecht plan was en dat hij het niet moest doen, maar ze slaagde daar niet in. Dit leidde haar naar de voetbalwereld waarin ze Raimon trainde om Aliea Academy na veel werk te kunnen verslaan.

Karakter

Lina lijkt op het eerste gezicht een erg strenge, egoïstische en arrogante vrouw. Ze commandeert de spelers rond zonder een goede verklaring ervoor te geven en creeërt zo veel argwaan bij de spelers. Het duurt echter niet lang voordat er gaten in haar masker beginnen te vallen, en het is compleet verdwenen tijdens de wedstrijd tegen Genesis.

Na de wedstrijd toont ze dat ze erg veel geeft om iedereen van zowel Raimon als van Genesis, en haar hechte band met Xavier Blitz wordt benadrukt als ze hem haar hand aanbiedt, die hij na een korte tijd van aarzelen toch maar aanneemt.

Als ze in seizoen 3 de coach van Neo Japan is, wordt in de flashback nogmaals benadrukt wat voor een zorgzaam en lief persoon ze is, aangezien ze zich compleet overgeeft aan het smeken van Dave Quagmire.

Relaties

  • Astram Schiller (father)
  • Xavier Schiller (jonger broertje die is omgekomen)
  • Xavier Blitz (geadopteerde jongere broer)

Weetjes

  • Zij gaat over het weeshuis Sun Garden in GO.
  • In seizoen 2 leek ze Shawn Frost enigszins voor te trekken, mogelijk door zijn situatie als weeskind.
  • Ze was een goede coach voor Raimon omdat ze intelligent en bedachtzaam is. Ze kon de kwaliteiten van iedere speler gemakkelijk opsporen en kon de tactieken van de tegenstanders met gemak doorzien.
  • Ze blijkt een gewoonte te hebben om door haar haar te strelen, net als Byron Love.
  • Jude was de eerste die haar doorhad met haar strategien voor het spel.

Around Wikia's network

Random Wiki