Wikia

Jouw hulp is hier nodig!
Stub
Dit artikel is een begin. Jij kan de Nederlandse Inazuma Eleven wiki helpen door hem te verbeteren.

激突!雷門VS雷門‼
Clash! Raimon VS Raimon!
Aflevering 64
Aflevering Data
Aflevering # 64
Screenplay
Storyboard
Productie
Regisseur
Uitgezonden
Japan 30 December 2009
Nederland
Navigatie
Vorige Aflevering 063
Volgende Aflevering 065
Clash! Raimon VS Raimon!! (激突!雷門VS雷門‼, Gekitotsu! Raimon VS Raimon‼) isde 64ste aflevering van de Inazuma Eleven Anime.

Samenvatting

De Raimon Eleven keren terug naar Raimon Junior High en daar vinden ze Godric Wyles die op hen wacht, samen met de oudleden van Raimon die het team hebben verlaten door hun blessures. Ze hebben meer kracht gekregen door de Alius Rock en ze noemen zichzelf de Dark Emperors. Ze dagen Raimon uit voor een wedstrijd. Mark heeft geen keus en stemt in. Maar de oudleden zijn meer vooruit gegaan dan Raimon had kunnen denken. Hoe moeten ze vechten tegen hun vrienden?

Plot

De aflevering begint met Raimon die terugkeert naar school maar het is mistig. Ze worden verrast door een stel personen met mantels om en wat ze nog het meeste verraste was dat vanonder de kappen niemand minder dan oude teamgenoten en vrienden tevoorschijn kwamen. Ze noemen zichzelf de Dark Emperors en willen een wedstrijd tegen Raimon spelen. Ze onthulden dat ze kracht van de Alius Rock gebruikten.

Eerst wilde Mark geen wedstrijd tegen ze. Jude stond hem bij door te zeggen dat er geen voordeel voor hen in zat om tegen de Dark Emperors te spelen. Mark geeft een hand aan Nathan maar die slaat 'm weg en zegt dat hij een wedstrijd wil tegen Raimon. Mark kijkt naar Coach Hillman en Mark stemt in.

Daarna neemt iedereen zijn positie is. Tot ieders verbazing is Nathan een spits in plaats van een verdedig en hij was te snel voor Raimon om bij te houden. Nathan stal de bal van Mark en spotte met hem door te zeggen dat hij een betere keeper kan zijn dan veldspeler. Daarna schiet Nathan op goal, maar zijn schot wordt gestopt door Mugen the Hand. 

Toen was het Raimons beurt. Ze gebruikten Vuurbal Storm maar het schot werd makkelijk tegengehouden, tot grote verbazing van Raimon. Daarna schoot Kevin weer voor de Dark Emperors, Vleugeldraak Poeier, maar het schot werd net op tijd tegengehouden door Shawn. De tweede keer zit het schot wel.

De eerste helft eindigt 1-0 voor de Dark Emperors.

Hissatsu

Around Wikia's network

Random Wiki