Wikia

炸裂!ファイアブリザード‼
Brandende Sneeuwstorm
Episode 058
Aflevering Data
Aflevering # 058
Screenplay
Storyboard
Productie
Regisseur
Uitgezonden
Japan 11 November 2009
Nederland
Navigatie
Vorige Aflevering 057
Volgende Aflevering 059
Explode! Fire Blizzard!! (炸裂!ファイアブリザード‼, Sakuretsu! Faiaburizādo‼) is de 58ste aflevering van de Inazuma Eleven Anime.

Samenvatting

De wedstrijd tegen Chaos gaat verder. Jude herinnert zich weer wat Cadence Soundtown hem vertelde over ritme, en daarmee pakt hij de bal af, dan gebruikt hij samen met Mark en Bobby Dreigdriehoek 2 en daarmee krijgt Raimon hun eerste doelpunt. Maar dan is Torch aan de bal en gebruikt Atoom Vuur. Darren is vastbesloten om het schot te stoppen en dan snapt hij hoe de Oneindige Handen werkt en Atoom vuur wordt er mee gestopt. Daarmee is de eerste helft voorbij. In de tweede helft begint Chaos met de bal maar wordt afgepakt door Tori en zij paast naar Byron en hij gebruikt zijn God Weet tegen Burnout en maakt het tweede goal voor Raimon. Vervolgens komt Axel aan de bal en hij maakt een derde goal met Vuurbal Storm. Dan maakt Byron weer een doelpunt, weer met God Weet. Daarna maakt Hurley een doelpunt met Tsunami Hengst. Dan maakt Dreigdriehoek 2 het zesde doelpunt voor Raimon. En daarna gebruikt Mark Krachtige Kopstoot voor het zevende goal. Torch en Gazelle hebben er genoeg van en dribbelen Raimons helft op, en springen in de lucht om Brandende Sneeuwstorm te gebruiken. Darren probeert het schot te stoppen met Oneindige Handen, maar dat lukt hem niet en Chaos maakt een 11e goal. Raimon probeert vele malen nog een doelpunt te maken maar het lukt ze niet. Dan vliegt er ineens een zwarte voetbal naar beneden en blaast Byron en de twee verdedigers van Chaos omver. Degene die die bal trapte was Xene, hij staat bovenop het stadion van Royal Academy. Hij springt naar beneden en verdwijnt met de spelers van Chaos. Raimon is er verbaast over. Maar dan valt Byron ineens op de grond omdat hij erg gewond was geworden. Aan het einde van de dag is Mark met Byron op het dak van het ziekenhuis en praten ze met elkaar, totdat Shawn aan komt lopen, hij zegt dat Byron heel speciaal is en dan loopt hij weer weg zonder verder iets te zeggen. Aan het einde van de aflevering is Xene met de coach te zien, en hij noemt haar "zus".

Hissatsu

Around Wikia's network

Random Wiki