Wikia

円堂・新たなる挑戦!
Een nieuwe uitdaging!
Episode 55
Aflevering Data
Aflevering # 055
Screenplay
Storyboard
Productie
Regisseur
Uitgezonden
Japan 21 oktober 2009
Nederland
Navigatie
Vorige Aflevering 054
Volgende Aflevering 056

Endou - A New Challenge! (円堂・新たなる挑戦!, Endou ・ Arata Naru Chousen!) is de 55ste aflevering van de Inazuma Eleven Anime.

Samenvatting

De coach heeft besloten om Mark een Libero te maken. Iedereen van het team is erop tegen, behalve Jude. Hij legt uit dat het te gevaarlijk is om Mark keeper te laten blijven, want Mark komt te vaak zijn doel uit. Dan stemt Mark er ook mee in en wordt Darren de nieuwe keeper van Raimon. Als Raimon terug is in hun eigen stad gaat Shawn naar het ziekenhuis om Kevin op te zoeken. Zodra ze klaar zijn met hun gesprek gaat Shawn naar Mark's huis en ziet hij dat iedereen er al is voor een barbeque en Mark die biedt hem allemaal eten aan. De volgende dag gaat Mark aan een nieuwe techniek werken om een betere Libero te worden. Eerst gebruikt hij de hele tijd zijn handen omdat hij dat gewend is, maar daarna doet hij allemaal banden om zijn armen om dat te voorkomen en in de tussentijd is Darren bezig om de Oneindige Handen onder de knie te krijgen. Iedereen oefent heel erg hard tot aan het einde van de dag. Dan de volgende dag gaat iedereen verder met trainen en lukt het Mark om zijn nieuwe techniek te voltooien: Krachtige Kopstoot. En dan op het einde van de aflevering vraagt Jude aan Mark of hij nog een techniek wil leren. En zegt hij dat de sleutel in Royal Academy ligt.

Gebruikte Technieken

Around Wikia's network

Random Wiki