Wikia

キャプテンの試練!
Mark's beproeving!
Aflevering 046
Aflevering Data
Aflevering # 046
Screenplay
Storyboard
Productie
Regisseur
Uitgezonden
Japan 26 augustus 2009
Nederland
Navigatie
Vorige Aflevering 045
Volgende Aflevering 047

Mark's beproeving! (キャプテンの試練!, Kyaputen no shiren!) is de 46e aflevering van de Inazuma Eleven anime.

Samenvatting

Kazemaru's besluit om het team te verlaten heeft Endou kapot achtergelaten en heeft zelfs zijn wil om te trainen weggenomen. Niks dat de anderen zeggen heeft een effect op hem. Kurimatsu, die het niet kan verdragen om zijn aanvoerder zo te zien en denkt dat het gevecht tegen Aliea Academy hopeloos is, besluit ook om Raimon te verlaten. Het lijkt erop dat Tachimukai's geef-nooit-op houding het enige overgebleven is om Endou te herinneren aan wie ooit was.

Plot

Endou watching Tachimukai

Endou kijkt naar Tachimukai

Nadat Kazemaru het team had verlaten, werd het Raimon team stil, en het zorgde ervoor dat Endou verdrietig en kapot achter werd gelaten. Met deze gedachten besluit Endou om even alleen te zijn en gaat niet met de anderen trainen.

Endou depressed

Een gedeprimeerde Endou.

Hierdoor wordt het Raimon team echter verdrietig, omdat hun aanvoerder gedeprimeerd is. Na een tijdje kon Kurimatsu het niet meer aan en verliet het team, nadat hij een afscheidsbrief had geschreven.

Na dat incident werd Endou nog meer depressief en hij eet niet meer. Hij is zelfs te ontmoedigd om te trainen. Maar een bepaald iemand komt aan op de hoogste verdieping, die iemand Natsumi zijnde. Natsumi toont de vastberadenheid dat ieder teamlid had, en toonde hoe vastberaden Tachimukai was.

Hierdoor staat Endou weer op en is weer eens aangespoord om door te gaan tot het eind.

Hissatsu

Gezegde

[Endou Mamoru] What's important is the heart to not give up!

Around Wikia's network

Random Wiki