Wikia

Jouw hulp is hier nodig!
Stub
Dit artikel is een begin. Jij kan de Nederlandse Inazuma Eleven wiki helpen door hem te verbeteren.

かくされた力!
De Verborgen kracht
Episode 036
Aflevering Data
Aflevering # 036
Screenplay
Storyboard
Productie
Regisseur
Uitgezonden
Japan 6 okt 2009
Nederland
Navigatie
Vorige Aflevering 035
Volgende Aflevering 037
De Verborgen Kracht de 36e aflevering in seizoen 2

Samenvatting

Scotty vindt zijn verborgen kracht. Wanneer Dvalin beweert dat ze raimon kunnen verslaan in 3 min, vindt Raimon dat een rare voorspelling omdat ze denken dat Epsilon hetzelfde niveau heeft als Gemini Storm.

Toen Shawn Eeeuwige Sneeuwstorm schoot heeft Dvalin het schot gestopt maar hij vond het schot een vreemde branderige sensatie. Raimon was verbaasd dat ze het schot konden stoppen. Scotty is verbaast dat Raimon het opneemt tegen zo'n team. Waneer Dvalin Xavier ziet lost hij een schot recht op het doel. Shotty rent voor de bal weg maar struikelde over de voet van Jack en zo ontdekte hij per ongeluk zijn verborgen kracht. Raimon was teleurgesteld en boos dat ze niet hadden gewonnen.

Scotty zegt dat ze de volgende keer laten zien maar Celia zegt dat ze haar vertrouwen in hem helemaal heeft waargemaakt en vertelt dat ze zelf ook een wees is. Scotty vroeg of ze ook in de steek gelaten is maar Celia zei dat ze waren omgekomen bij een auto-ongeluk. Scotty zei dat dat totaal iets anders is, hij was in de steek gelaten. Iedereen die hij vertrouwde lieten hem in de steek. Daarom besloot hij om niemand meer te vertrouwen. Hij gaat ervan uit dat iedereen altijd liegt, maar Celia denkt dat hij wel in mensen wil geloven en excuseert zich daarna omdat ze geen slechte herinneringen wou ophalen. Scotty haalt daarna een grap uit met Celia door middel van een kikker.

Bij Dvalin; Metron dacht dat ze Raimon zouden inmaken. Dvalin zegt dat ze sterker zijn dan hij dacht en hij zegt ook dat Raimon verslaan een middel is en niet hun doel. Omdat Gemini Storm is uitgeschakeld is Raimon nu het belangrijkte team maar hij begrijpt nog steeds het gevoel niet dat hij kreeg toen Shawn Eeuwige Sneeuwstorm op hem afschoot.

In de avond probeert Mark een goede strategie te bedenken maar hij kan niks verzinnen. Hij wordt er gek van en begint daarna met de bal te dribbelen. Dan hoort hij iemand aankomen. Het is Xavier, hij complimenteert Raimon en Mark vraagt of hij van Cloister Definity is. Xavier zei nee. Mark vroeg of hij voor Raimon was of voor de tegenpartij, Xavier vond dat een goede vraag en stelde zich voor. Later vraagt Mark of hij samen een balletje wil trappen daarom passde Mark de bal naar Xavier. Die nam de bal niet aan. Mark is verbaasd en vroeg of hij nooit gevoetbald heeft. Toen moest Xavier gaan en plotseling was hij verdwenen. Daarna kwam Silvia eraan en Mark vertelde dat hij een rare ontmoeting had meegemaakt en Silvia dacht dat het misschien een geest zou kunnen zijn geweest.

Technieken

debuut

Film

Inazuma Eleven - 36 - De Verborgen Kracht 1 2-012:10

Inazuma Eleven - 36 - De Verborgen Kracht 1 2-0

deel [1/2]

Inazuma Eleven - 36 - De Verborgen Kracht 2 209:46

Inazuma Eleven - 36 - De Verborgen Kracht 2 2

deel [2/2]

Around Wikia's network

Random Wiki