Wikia

来たぜ!全国大会‼
Het is zover! Het Nationale Kampioenschap
Episode 015
Aflevering Data
Aflevering # 015
Screenplay
Storyboard
Productie
Regisseur
Uitgezonden
Japan 1 november 2008
Nederland
Navigatie
Vorige Aflevering 014
Volgende Aflevering 016

Het is zover! Het Nationale Kampioenschap!! (来たぜ!全国大会‼, Kita ze! Zenkoku taikai!!) is de vijftiende aflevering van Inazuma Eleven.

Samenvatting

Raimon heeft haar zinnen op het nationale kampioenschap gezet en ze zijn vastbesloten om het te winnen. Ze werken erg hard om daar te komen, maar er zijn een hoop obstakels - als eerste is er een bedreiging voor hun clubhuis, maar Mark Evans bestrijdt die. Als tweede is er de mogelijkheid dat Nathan Swift het team gaat verlaten nadat hij Miles Ryan en zijn andere vrienden van de Athletiek Club overnieuw tegenkomt. Is zijn passie voor voetbal sterk genoeg om in het team te blijven? Of moeten ze voortaan verder zonder hun snelle verdediger?

Plot

Nathan en Axel Blaze zijn bezig om Vlammenvogel te beheersen met de hulp van Jim Wraith, Mark en Kevin Dragonfly. Nadat de techniek een succes blijkt te zijn, beginnen Tod Ironside en Jack Wallside ook te smachten naar een eigen techniek.

Sonny Raimon verschijnt, en hij doet een paar trucjes met de bal. Mark is na het bezoek van de legendarische Inazuma Eleven nogal opgewonden en zegt dat de directeur ook deel uitmaakte van de Inazuma Eleven, maar Nelly Raimon ontkent.

De directeur feliciteert het voetbalteam met hun toelating tot het nationale kampioenschap. Hij vraagt aan Mark of ze een nieuw clubhuis willen, aangezien het clubhuis heel oud en vervallen was. Maar nadat Seymour Hillman zegt dat het clubhuis ookal gebruikt werd toen de Inazuma Eleven nog speelden, weigert Mark.

Later komt Nathan een van zijn vrienden, Miles, tegen, die vraagt wanneer Nathan terugkomt naar de Atheletiek Club, waarop Nathan antwoordt dat hij die vraag nog niet kan antwoorden. Zijn vriend wordt hier boos over en hij zegt dat hij een training in rennen zou moeten hebben, aangezien het een lange tijd geleden was dat Nathan meegedaan heeft met de trainings. Het voetbalteam slokte al zijn tijd op.

Nathan gaat mee met Miles en rent een wedstrijdje mee, en komt erachter dat hij veel sneller is dan de anderen. Hij beseft dat hij binnenkort moet besluiten of hij bij het voetbalteam blijft of niet. Als Tod Nathan komt halen, begrijpt hij de situatie verkeerd en denkt hij dat Nathan het voetbalteam wilt verlaten.

Maar, wat als dat waar is?

Super Technieken

Around Wikia's network

Random Wiki