Wikia

伝説のイレブン!
Het Legendarische Elftal
Episode 014
Aflevering Data
Aflevering # 014
Screenplay
Storyboard
Productie
Regisseur
Uitgezonden
Japan 1 april 2008
Nederland
Navigatie
Vorige Aflevering 013
Volgende Aflevering 015

Het legendarische elftal (伝説のイレブン!, Densetsu no Irebun!) is de viertiende aflevering van Inazuma Eleven.

Samenvatting

Het is een droom die uitgekomen is, ze hebben de finales gewonnen! Eindelijk hebben ze Royal Academy weer verslagen!! Wat? Meen je dat serieus? Is die man een speler van de legendarische Inazuma Eleven? Grapje zeker! Die man ziet er helemaal niet uit als een voetbalspeler!

Plot

Aangezien Raimon de finale van het Football Frontier gewonnen heeft, moeten ze zich klaar gaan maken voor het Football Frontier nationaal!! Maar eerst gaan ze naar Rai Rai Noodles om de overwinning te vieren. Ze ontmoeten een lid van het oude Inazuma Eleven, maar hij is helemaal niet zoals ze gehoopt hadden. Hij blijkt helemaal niet zo geweldig te zijn, in tegenstelling!

Seymour Hillman stelt een wedstrijd voor tussen het huidige Raimon en de oude Inazuma Eleven. Mark Evans is hier erg blij en opgewonden over, en Seymour zorgt ervoor dat alle spelers van het Inazuma Eleven op het veld verschijnen.

De spelers van het Inazuma Eleven schijnen er echter amper wat van te bakken, aangezien ze al zo lang niet gespeeld hebben. Aan het begin slaat hun voetbal helemaal nergens op, maar naarmate de wedstrijd verstrekt gaat het beter.

Omdat ze deze wedstrijd spelen krijgen ze een nieuw idee om Vlammenvogel te leren. Vlammenvogel is een techniek van het Inazuma Eleven, en dus helpen zij Nathan Swift en Axel Blaze om de techniek te kunnen gebruiken. Dit gaat aan het begin niet echt goed, maar na een hoop oefenen lukt het eindelijk! Ze besluiten om de techniek in de volgende wedstrijd te gebruiken als een geheime troef..

Super Technieken

Around Wikia's network

Random Wiki