Wikia

恐怖のサッカーサイボーグ!
De Verschrikkelijke Voetbalcyborgs
Naamloos 4
Aflevering Data
Aflevering # 008
Screenplay
Storyboard
Productie
Regisseur
Uitgezonden
Japan 23 november 2008
Nederland
Navigatie
Vorige Aflevering 007
Volgende Aflevering 009

De Verschrikkelijke Voetbalcyborgs (恐怖のサッカーサイボーグ, Kyōfu no Sakkāsaibōgu!) is de achtste aflevering van Inazuma Eleven.

PlotEdit

Het is een andere grote wedstrijd voor Raimon, tegen de cyborgs van Brainwashing Jr. High. Niemand heeft ooit tegen hen kunnen scoren nadat de doelman en aanvoerder Thomas Feldt zich bij het team gevoegd heeft. En dat betekent dus ook dat niemand tegen hen heeft kunnen winnen, maar als Raimon door wilt gaan met het Football Frontier móéten ze winnen.

De cyborgs gebruiken verschillende tactieken die rare namen zoals Sigma 1 en Gamma 7 hebben. Deze technieken zijn verdedigend of aanvallend, en de orders worden ingevoerd via een computer die de coach bezit.

Het eerste schrikmoment van de spelers van Raimon was toen vier verdedigers van Brainwashing de bal afzwakten met gewoon te blijven staan, waardoor de bal zo in Thomas' handen vloog, zonder dat hij ook maar enige moeite hoefte te doen.

De eerste helft eindigt 1-0 voor Brainwashing. Nadat een spits via de blinde hoek van Mark Evans de bal in het doel gekopt had door een schijnbeweging die Neil Turner maakte, was het niveau van de eerste helft compleet afgezwakt. Brainwashing deed z'n best niet meer om aan te vallen en hield de bal op eigen helft, met snelle en slome passen zorgden ze ervoor dat Raimon de bal niet in bezit kon krijgen.

In de rust probeert Mark te vertellen dat voetbal niet leuk is als je het op die manier speelt, waarop Feldt antwoordt dat het niet uitmaakt of je met 10 punten of met 1 punt verschil wint, zolang je maar wint.

In de tweede helft verbaast Mark Thomas door zijn doel te verlaten en te proberen een doelpunt te maken, hij faalt, Feldt heeft zichzelf te snel hersteld. Later in het spel geeft de coach de orders om Raimon compleet in te maken, maar Feldt weigert en Brainwashing speelt de wedstrijd op hun eigen manier verder, wat hun eerst 1 punt kost. Als Axel Blaze de voorsprong wilt nemen met zijn Vlammen Tornado wordt hij gestopt door Neil die de bal midden in de lucht stopt, hierdoor raakt zowel zijn been als die van Axel geblesseerd. Brainwashing verliest met 2-0.

Hun coach is heel erg boos en hij verlaat het hok, waarschijnlijk om nooit meer gevonden te worden. Feldt en Neil hebben erg van de wedstrijd genoten en bedanken Mark hiervoor na de wedstrijd.

Super TechniekenEdit

Around Wikia's network

Random Wiki