Wikia

あみだせ必殺技!
Hier komt het superschot!
Episode 003
Aflevering Data
Aflevering # 003
Screenplay
Storyboard
Productie
Regisseur
Uitgezonden
Japan 19 oktober 2008
Nederland
Navigatie
Vorige Aflevering 002
Volgende Aflevering 004

Hier komt het superschot! (あみだせ必殺技!, Amidase Hissatsu-waza!) is de derde aflevering van Inazuma Eleven.

Samenvatting

Het Raimon team heeft het voor elkaar gekregen! Ze hebben Teikoku verslagen! Maar Someoka is jaloers omdat hij geen hissatsu heeft zoals Gouenji. Hij doet zijn best om er eentje te maken, maar het lukt hem gewoon niet. Ook het team zit hoe Someoka zijn best doet. Maar eigenlijk willen ze ook dat Gouenji in het team komt. Endou besluit om Gouenji niet opnieuw te vragen om bij het team te komen. Als hij zelf wil komen is hij van hartelijk welkom!

Onderweg naar huis ziet Endou Gouenji lopen. Hij besluit hem te volgen. Na een tijdje ziet hij dat Gouenji richting het ziekenhuis loopt en daar ook naar binnen gaat. Endou gaat ook naar binnen. Als Endou Gouenji heeft gevonden laat Gouenji zien wat hij in het ziekenhuis doet. Het eerste wat Endou ziet is een klein meisje dat heel stil in haar bed ligt. Gouenji vertelt dat dat zijn kleine zusje Yuuka. Na dat Gouenji het verhaal heeft verteld waarom ze in coma ligt en waarom hij niet meer voeltbalt biedt Endou zijn excuses aan.

De volgende dag is het Raimon team weer hard aan het trainen en probeert Someoka zijn techniek te verbeteren. Hij heeft besloten om niet meer onder te doen voor Gouenji en door die wilskracht heeft hij zijn eigen hissatsu: Dragon Crash. Ondertussen terwijl iedereen enthiousast is over de nieuwe hissatsu heeft Gouenji met Natsumi gepraat en besluit om zich toetevoegen aan het team!

Video

Inazuma Eleven aflevering 3 1-208:24

Inazuma Eleven aflevering 3 1-2

Inazuma Eleven aflevering 3 2-212:19

Inazuma Eleven aflevering 3 2-2